Meghibásodás esetén ne habozz, jelezd nekünk és ha a szolgáltatást megrendelted akkor azonnal kicseréljük.
A hibabejelentés után a terméket jótállás és garanciabeváltás esetén 15 munkanap alatt vizsgáljuk meg és javítjuk. A hibás termék javítása több napot is igénybe vehet. Ha ezt el szeretnéd kerülni akkor érdemes a szolgáltatást igénybe venned, mert akkor 2 nap alatt cseréljük a terméket.
A megvásárolt azonnali termékcsere szolgáltatás egy adott termékhez tartozik. Több termék azonnali cseregaranciára nem váltható be. Válaszd ki a terméket, és add hozzá a szolgáltatást a kosaradhoz.
Miután kifizetted a szolgáltatást, a jótállási időszak alatt bármikor igénybe veheted azt.
Indítsd el a reklamációt emailben az info@agrianna.hu címen és 48 órán belül feldolgozzuk a kérésedet és, amennyiben a feltételeknek megfelelő akkor kicseréljük azonnal a terméket és cserecsomaggal megkapod az újat.
A szolgáltatás a termék árától függ ezért a díj változó lehet. Az ár a legtöbb esetben 12%-át teszi ki a termék árának de vannak fix értékűek is. Az érték a kosárba helyezett értékkel lesz egyenlő később nem változik.
A szolgáltatás az adott termékekhez tartozó jótállási törvényeknek megfelelő időre vonatkozik. 10 000 Forint -100 000 Forint összegű eladási ár esetén 1év, 100 001 Forint – 250 000 Forint összegű eladási ár esetén 2 év, 250 001 Forint összegű eladási ártól 3 év.
A szolgáltatás az adott termékeknél a kosár melletti csekkbox bejelölésével és kosárba helyezésével majd annak fizetésével vehető igénybe.
Mikor kapom meg a terméket ha jeleztem, hogy a termék nem működik?
Munkanapokon 48 órán belül feldolgozzuk a kérésedet és 1-2 napon belül cserecsomaggal megkapod a terméket.
Akkor is kicserélik a terméket, ha azon mechanikai sérülés van?
A termék jótállásának megfelelően tudjuk kicserélni a terméket. Mechanikai sérülésre nem vonatkozik se a garancia se a jótállás.
Mi történik akkor, ha az áru már nem áll rendelkezésre?
Amennyiben nincs raktáron a termék akkor visszafizetjük a termék árát és a termékcsere garancia díját is.
Mikortól lehet az azonnali cserét igénybe venni?
A csere a megvásárolt termék átvétele után érvényesíthető.
Meg lehet vásárolni később is az Azonnali termékcsere garancia szolgáltatást?
Csak az adott vásárláskor tehető kosárba, később már nem igényelhető
A gyerek kinőtte a fülbevalót, kicserélhetem nagyobbra?
A vásárolt terméket csak ugyanarra a termékre lehet kicserélni.
Különlegesen szép és nőies ez a virágoskertet idéző borostyán és ezüst karkötő.
Az aprólékos kidolgozás és a háromféle színű borostyán gömböcskék tökéletes kiegészítővé teszik emlékezetes alkalmakra, vacsorára, partiba, vagy akár üzleti megbeszélésre is.
Ha nem jó a méret, akkor visszavesszük a terméket és választhatsz másikat, vagy küldünk nagyobbat.
Szöveg betöltése kérlek várj...