Agrianna Ékszer Webáruház

Rendelési Információk - ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll!


Üzemeltetői adatok

Agrianna Ékszer Kft.

Székhely: 1139 Budapest, Országbíró utca 42. 2. em. 48.

E-mail: info@agrianna.hu
Internet cím: www.agrianna.hu

Adószám: 25887538-2-41

Számlaszám: 11701004-25964589
Számlavezető intézet neve: OTP Bank
Székhelye: 1051 Budapest, Nádor utca 16.
IBAN: HU52117010042596458900000000
OTP Swift kód: OTPVHUHB

Nemesfém kereskedelmi tevékenységét engedélyező hatóság:

Nemesfémvizsgáló és Hitelesítő Hatóság
1089 Budapest, Bláthy Ottó u. 3-5., Tel: 1/333 0147
Kamarai tagság: HKIK Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Üzemeltető szakmai végzettsége: Kereskedő-boltvezető*, okmány kiállításának helye: Magyarország

*Vonatkozó jogszabály: 2005. évi CLXIV. törvény

Tárhely szolgáltató:

X-Page Kft.
1139 Budapest, Országbíró út 42.

Szerződés nyelve: magyar


A megrendelés menete

1. Kérjük olvassa el vásárlási feltételeket: itt!

2. Minden termék mellett feltüntetjük, hogy van-e raktáron. Amennyiben egy adott ékszerből nincs készleten, a termékleírásban megtalálja a vállalt szállítási határidőt. A termék megrendelhető a kézbesítés a beszállítói raktárkészlettől függ. Amennyiben a beszállítóknál nincs az adott termékből akkor a rendelést nem tudjuk teljesíteni, amiről értesítjük emailben vagy telefonon.

3. A megvásárolni kívánt termék oldalán a kis ovális mezőbe írja be, hogy hány darabot szeretne rendelni az adott termékből. Ezt követően klikkeljen a "Megrendelem" feliratra. Amennyiben a megrendelt termék darabszáma nagyobb mint a raktáron lévő termékek darabszáma abban az esetben a fennmaradó termékek rendelésre kerülnek.

4. Amennyiben szeretne további terméket  választani, ugyanígy járjon el. A "kosár tartalma" gombra klikkelve ellenőrizheti a megrendelt termékek listáját, darabszámát. Amennyiben változtatni szeretne megrendelésén, itt megteheti.

5. A vásárlás befejeztével lépjen a "Pénztárba", ahol szintén megtekintheti kosara tartalmát, ellenőrizheti a megrendelt termékek listáját, darabszámát. Amennyiben változtatni szeretne megrendelésén, ekkor is megteheti.

6. Válassza ki a fizetési módot. Majd klikkeljen a "Tovább" gombra.

7. Ezt követően a rendelési adatok kitöltése következik. (Személyes adatok, szállítási adatok, számlázási adatok, regisztrációs adatok)* Az adatlapot csak egyszer kell kitölteni, a rendszer megjegyzi az adatokat, a legközelebbi látogatásnál csak a nevet és a jelszót kell beírni. Egyedi igényeinek feltüntetéséhez használja a "Megjegyzés" rovatot. (Rögzítheti pl. ha a kiszállítást későbbi időpontban kéri,  vagy munkahelyi szállítási címnél a cég nevét, de azt is, hogy 2-3 hetes vállalási határidejű termék postázásáról kér-e és milyen formában - telefon, e-mail - értesítést, stb.)

8. Az adatok megadását követően a "Megrendelem" gombra kattintva tudja véglegesíteni megrendelését.

9. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Az automatikus visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelés részleteit (a vásárló adatai, a megrendelt termék(ek)et, vételárat, postaköltséget, előre utalás esetén a bankszámlaszámot.)

 

* Fontos! Ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. Mobilszáma megadásánál kérjük, az alábbi formátumot használja: körzetszám-hívószám szóközök és írásjelek nélkül. Pl: 20-2336616

 
Megrendelt utánvétes terméke(ke)t a GLS futárszolgálat vagy a Magyar Posta szállítja. Az Ügyfél kérheti a küldemény házhozszállítását. Az adott fizetési és szállítási mód mellett minden esetben feltüntetésre kerül az adott postaköltség.

Szállítási díjaink:

Utánvétel:

Házhoz szállítással: 1990 Ft.-, MPL Házhoz szállítással: 2990 Ft.-

Előre utalás:

Házhoz szállítással: 1590 Ft.-

Bankkártyás fizetés:

Barion vásárlói tájékoztató
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013

Házhoz szállítással: 1590 Ft.-

Szállítás GLS csomagpontra, GLS automatába, PostaPontra, MPL csomagautomatába vagy postára kézbesítve

1390 Ft.-

Szállítás GLS csomagpontra, GLS automatába, PostaPontra, MPL csomagautomatába vagy postára kézbesítve előre utalással

1190 Ft.-

Szállítás GLS csomagpontra, GLS automatába, PostaPontra, MPL csomagautomatába vagy postára kézbesítve bankkártyás fizetés

1190 Ft.-

Barion vásárlói tájékoztató

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013

Személyes átvétel díja

0 Ft.-


A raktáron lévő terméke(ke)t a megrendelés napján , de legkésőbb az azt követő munkanapon szállítjuk, a kézbesítés ideje GLS futárszolgálattal 1-3 nap, MPL-lel 1-5 munkanap (csak szerdai és pénteki munkanapokon van kiszállítás). A számla kiegyenlítése utánvétel esetén egy időben történik az áru(k) átvételével. Amennyiben számláját banki átutalással kívánja kiegyenlíteni, úgy a termék(ek) vételárát és a postaköltséget előre szükséges átutalni. A teljes összeg jóváírásának napján postázzuk a csomagot. A kézbesítéssel kapcsolatos esetlegesen felmerülő problémákért felelősséget nem vállalunk, a szállítás kifogástalanságát a GLS futárszolgálat és a Magyar Posta szavatolja. 

A számlát a csomag tartalmazza amely magyar nyelven íródik. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a csomagon észlelt esetleges sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Felhívjuk figyelmét, hogy külföldre nem szállítunk.

Szállítási díj 50.000 Ft felett ingyenes.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak/postásnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük!

Ha a csomagot nem veszi át, illetve nem keresi a megadott címen (házhoz szállítás, GLS csomagpont, GLS csomagautomata, PostaPont és MPL csomagautomata esetén is), akkor a GLS futárszolgálat vagy a Magyar Posta visszaküldi címünkre. Az így visszakézbesített csomagokat csak úgy áll módunkban újból kiküldeni, ha a rendelés teljesítése előre utalással történik.

Vásárlástól való elállás, pénzvisszafizetési garancia.

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül lehetőség van a rendeléstől elállni. A termék valamely okból nem megfelelő és hiánytalanul és sérülésmentesen visszaküldi címünkre visszafizetjük a megrendelt termék teljes vételárát.

A megrendelőt a vásárlástól való elállás joga az egyedi méretre készített karikagyűrűk, és egyéb ékszerek esetében nem illeti meg. Hivatkozás: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Garancia és Elállási jog

Az Agrianna Ékszer Webáruház minőségi termékeire garanciát vállal és biztosítja a törvény által előírt 14 napos vásárlástól történő elállási jogát.

Ha a kiszállított terméket bármilyen ok miatt nem találja megfelelőnek, a kiszállítást követő 14 napon belül küldje vissza címünkre!

Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog nem gyakorolható, ha egyedi igényei szerint (pl. vésés, gravírozás, karikagyűrű, méretre készített ékszer) vagy a képtől eltérően készítettük el az ékszert.

Ha már viselte a megkapott ékszert, nem élhet elállási jogával, ebben az esetben már csak minőségi kifogással élhet! Jogos minőségi probléma esetén minden költség az Agrianna Ékszerüzlet és Webáruházat terheli.

Ilyen esetben kérjük, az árut tegye vissza egy légpárnás borítékba, hogy szállításkor ne sérüljön és írja meg, hogy az áru ellenértékét vagy cseréjét kérni.

A visszaküldött áru ellenértékének visszafizetését előzetes egyeztetés után banki úton intézzük legkésőbb 15 napon belül. Felmerülő kérdések esetén elérhetőségeinken készséggel állunk rendelkezésedre.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy csere vagy visszavásárlási lehetőség csak eredeti állapotának megfelelő, sértetlen, csak a még nem használt termékekre érvényes!
A garanciális ügyintézéseknél minden esetben betartjuk a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezéseit. Az Ön megrendelésének, azaz velünk kötött szerződésének teljesítése során a 17/1999. kormányrendeletnek megfelelően járunk el.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban vagy telefonon. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével légpárnás borítékban ajánlott formában jutassa vissza cégünk címére. ( Agrianna Ékszer Kft. 1139 Budapest, Hajdú utca 42. 218-as ajtó). Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49 / 2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük. Ha a mi hibánkból tévesen, nem a megrendelt árut küldenénk ki, vagy ha a kiküldött áru hibás, az áru cseréjének a teljes költségét mi álljuk.
Kérjük ilyen esetekben, a fentiekben leírtakhoz hasonlóan, ajánlott küldeményben légpárnás borítékban küldje vissza az árut a számla kíséretében és néhány szóban írja le a termék cseréjére vonatkozó kérését! Egyéb szállításra vonatkozó költségeket (tértivevény, értéknyilvántartás stb.) nem áll módunkban megtéríteni!

Amennyiben a megvásárolt termék gyártási hibára visszavezethető okok miatt a kézhezvételtől számított 6 hónapon belül meghibásodik, kérjük, küldje vissza a fenti címre és mi vállaljuk a termék javítását. Amennyiben a javítás nem lehetséges úgy a terméket kicseréljük, vagy annak ellenértékét levásárolhatja áruházunkban. A garancia nem vonatkozik a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákra, mint pl.: kőkiesés, karcolások, eldeformálódás, törés, szakadás, kopás vagy köves ékszerek esetén ütések vagy oldószer (gyógyfürdő, savas közeg) miatti kőkihullás. Az ilyen hibákat nem áll módunkban megjavítani.


Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Agrianna borostyán és ezüst ékszer kereskedelem (székhelye: 1139 Budapest, Országbíró utca 42. 2. em. 48. ; adószáma: 25887538-2-41; képviseli: Tóth Balázs ügyvezető, mint a www.agrianna.hu weboldal üzemeltetője; a továbbiakban: Szolgáltató) és a www.agrianna.hu weboldal által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek) 

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a ww.agrianna.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (a továbbiakban: Agrianna Webáruház) keresztül történik.

1.2. Az Agrianna Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A www.agrianna.hu Webáruház szolgáltatásait valamennyi, a Weboldalon szereplő termékek viszonteladásával foglalkozó jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a "Megrendelem" ikonra kattintás megerősítésével jön létre. A felek között ily módon - magyar nyelven - létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 3 (három) hónapig őrzi.

1.5. Ügyfélszolgálat: Agrianna borostyán és ezüst ékszer kereskedelem Telefon: +36 20/290-14-21 (Hétfő - Péntek: 10-15 óráig ) E-mail: info@agrianna.hu

2. A megrendelés

2.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt jótállási jegyből lehet részletesen megismerni.

2.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár. A termékek vételára –amennyiben azt kiegészítő szolgáltatásként külön feltűntetve Szolgáltató nem jelzi- nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

2.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Karbantartás vagy fenálló műszaki hiba esetén a főmenüsor alatt jól látható módon a tesztüzemmód felirat jelenik meg.

2.4. A megrendelést a Szolgáltató csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.5. Az Ügyfél a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

2.6. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

3. Szállítási és fizetési feltételek

3.1. A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató az Ügyfélnek az Ügyfél által megadott szállítási címre és névre küldi. Három féle fizetési kondíció áll az Ügyfél rendelkezésére: utánvételes fizetés, banki előre utalás valamint bankkártyás fizetés. Az Ügyfél kérheti a küldemény házhozszállítását, Posta Pontra történő valamint MOl Posta Pontra történő szállítását is mind a három fizetési mód esetében. Az adott fizetési és szállítási mód mellett minden esetben feltüntetésre kerül az adott posta költség. A Szolgáltató termékeit minden esetben a Magyar Posta szállítja. A bankkártyás fizetési lehetőség a Barion rendszeren keresztül valósul meg.

3.2.  Adattovábbítási nyilatkozat  bakkártyás fizetés esetén

Bankkártyás fizetés a Barion – Online bankkártyás fizetés rendszerén keresztül.
Ebben az esetben, mivel a Kereskedő harmadik félnek adja át a Megrendelési adatokat, a Vásárlónak a Tranzakció indításakor az Adattovábbítási nyilatkozatot kifejezetten el kell fogadnia.

Tájékoztató leírások

Elfogadom, hogy a(z) Agrianna ékszer webáruház (1139 Budapest, Országbíró út 42. ) , által a www.agrianna.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a Barion Payment Zrt. , mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév,  e-mail cím , számlázási adatok.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

4. Garancia, szavatosság

4.1. A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

4.2. Törvényileg meghatározott módon az Ügyfél 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. A 8 munkanapon belüli elállás joga attól a naptól érvényes, mely napon az Ügyfél átvette a megrendelt csomagot. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségekeink valamelyikén írásban vagy telefonon. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével légpárnás borítékban ajánlott formában jutassa vissza cégünk címére. ( Agrianna Ékszer Kft. , 1139 Budapest, Országbíró utca 42. 2. em. 48. ). Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

4.3. Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49 / 2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük. Ha a mi hibánkból tévesen, nem a megrendelt árut küldenénk ki, vagy ha a kiküldött áru hibás, az áru cseréjének a teljes költségét mi álljuk.
Kérjük ilyen esetekben, a fentiekben leírtakhoz hasonlóan, ajánlott küldeményben légpárnás borítékban küldje vissza az árut a számla kíséretében és néhány szóban írja le a termék cseréjére vonatkozó kérését! Egyéb szállításra vonatkozó költségeket (tértivevény, értéknyílvántartás stb.) nem áll módunkban megtéríteni!

4.4. Amennyiben a megvásárolt termék gyártási hibára visszavezethető okok miatt a kézhezvételtől számított 6 hónapon belül meghibásodik, kérjük, küldje vissza a fenti címre és mi vállaljuk a termék javítását. Amennyiben a javítás nem lehetséges úgy a terméket kicseréljük, vagy annak ellenértékét levásárolhatja áruházunkban. A garancia nem vonatkozik a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákra, mint pl.: karcolások, eldeformálódás, törés, szakadás, kopás vagy köves ékszerek esetén ütések miatti kőkihullás. Az ilyen hibákat nem áll módunkban megjavítani.

5. Pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről szóló törvény

5.1. A 2007.évi CXXXVI. számú törvény (továbbiakban Pmt.) - mely 2013. évi LII. számú törvényben módosításra került - hatálya alá tartozó szolgáltató- jelen esetben Agrianna Ékszer Kft. - a törvényben meghatározott elveket alkalmazza, emellett célja, hogy a törvényben meghatározott bejelentési kötelezettségeinek eleget tegyen.

5.2. A szolgáltató az ügyfél átvilágítást köteles elvégezni, ha 300.000 Ft-ot elérő vagy meghaladó összegű ügyleti megbízás teljesítése áll fenn, illetve az ügyleti megbízások együttes összessége eléri a 3,6 millió Ft-ot. Az azonosítás során a következő adatokat kell rögzíteni: családi és utónév, lakcím, állampolgárság, személyazonosító okmány típusa és száma, külföldi személy esetében a magyarországi tartózkodási hely.

5.3. A Pmt. belső szabályzata kizárólag utánvételes fizetésre vonatkozik, az utalásokra nem. Így a bejelentési lap elküldését és kitöltését ebben az esetben elektronikus úton, szkennelt formában bonyolítjuk le.

5.4. Az ügyfél honlapunkon történő rendelésekor nyilatkozik arról, hogy a Pmt. tartalmát elfogadja, magára érvényesnek tartja és a vásárlási feltételek elfogadásával egyúttal a büntetőjogi felelőssége tudatában arról is nyilatkozik, hogy a regisztrációkot megadott adatai a valóságnak megfelenek.

5.5. Az ügyfél-átvilágítási kötelezettség fennállása esetén az ügyféltől írásbeli nyilatkozatot kell kérni arra vonatkozóan, hogy a saját vagy a tényleges tulajdonos nevében, érdekében jár el.

6. Egyebek

6.1. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

6.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

6.3. A Szolgáltató az Ügyfelek által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfelek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint jár el.

6.4. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit bármikor módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

6.5. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek - értékhatártól függően –az illetékes váriso bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.


Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

0 Ft-os ár,

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában az Ügyfél eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést. 


Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Az Szolgáltató késedelme esetén az Ügyfél jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, az Ügyfél jogosult a szerződéstől elállni.


Külföldre történő értékesítés

A Magyarországon kívüli vásárlásra jelenleg nincs lehetőség.


Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

Tájékoztató a fogyasztó Ügyfelet megillető elállási jogról.

Az Ügyfélnek a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal! A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga.

A fogyasztó az elállási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja. Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Elállási nyilatkozat, az Ügyfelet megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

Az Ügyfelet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállásról emailt küldeni 14 napon belül. A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap. Az Ügyfelet terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

A Szolgáltató a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni. A Szolgáltató kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén. A Szolgáltató visszatérítési kötelezettsége Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget, kivéve a szállítási díjat. 


A szállítási díjat abban az esetben térítjük vissza, amennyiben a termék hibás vagy garanciális okból nem pótolható és így a teljes ügylet meghiúsul.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre. Az Ügyfél visszatérítési kötelezettségének módja A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Szolgáltató az Ügyfélnek az Agrianna Ékszer Kft. a visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza vagy ha külön kéri akkor utalással teljesíti.

A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de az Ügyfelet ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Az Ügyfél által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt a Szolgáltató-t felelősség nem terheli.

Többletköltségek

Ha az Ügyfél kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.

Visszatartási jog

A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg az Ügyfél  a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén.

A termék visszaszolgáltatása

Ha az Ügyfél a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek viselése Az Ügyfél viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét. A terméket a Szolgáltató címére kell visszaküldeni. 1139 Budapest, Hajdú utca 42. 1/103.

Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.

Az Ügyfél felelőssége az értékcsökkenésérről

Az Ügyfél a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható. A Szolgáltató kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben: a. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Kérem várjon....
Kérem várjon
Terméket elhelyeztük a kosárba!
Tovább vásárolok Vásárolok
Irány a pénztár Pénztár