Meghibásodás esetén ne habozz, jelezd nekünk és ha a szolgáltatást megrendelted akkor azonnal kicseréljük.
A meghibásodott terméket a kérelem feldolgozása után kicseréljük egy újra.
A terméket csak ugyanarra a termékre lehet kicserélni.
A szolgáltatás már 990 Ft-tól megvásárolható.
Ha a termeket készlethiány miatt nem tudjuk kicserélni, akkor a szolgáltatás árát is visszatérítjük.
Miért jó ez a szolgáltatás?
A hibabejelentés után a terméket jótállás és garanciabeváltás esetén 15 munkanap alatt vizsgáljuk meg és javítjuk. A hibás termék javítása több napot is igénybe vehet. Ha ezt el szeretnéd kerülni akkor érdemes a szolgáltatást igénybe venned, mert akkor 2 nap alatt cseréljük a terméket.
Hogyan működik?
A megvásárolt azonnali termékcsere szolgáltatás egy adott termékhez tartozik. Több termék azonnali cseregaranciára nem váltható be. Válaszd ki a terméket, és add hozzá a szolgáltatást a kosaradhoz.
Miután kifizetted a szolgáltatást, a jótállási időszak alatt bármikor igénybe veheted azt.
Érvényesítés menete
Indítsd el a reklamációt emailben az info@agrianna.hu címen és 48 órán belül feldolgozzuk a kérésedet és, amennyiben a feltételeknek megfelelő akkor kicseréljük azonnal a terméket és cserecsomaggal megkapod az újat.
A szolgáltatás a termék árától függ ezért a díj változó lehet. Az ár a legtöbb esetben 12%-át teszi ki a termék árának de vannak fix értékűek is. Az érték a kosárba helyezett értékkel lesz egyenlő később nem változik.
Meddig él a szolgáltatás
A szolgáltatás az adott termékekhez tartozó jótállási törvényeknek megfelelő időre vonatkozik. 10 000 Forint -100 000 Forint összegű eladási ár esetén 1év, 100 001 Forint – 250 000 Forint összegű eladási ár esetén 2 év, 250 001 Forint összegű eladási ártól 3 év.
Hol találom meg a szolgáltatást?
A szolgáltatás az adott termékeknél a kosár melletti csekkbox bejelölésével és kosárba helyezésével majd annak fizetésével vehető igénybe.
Feltételek, kérdések
Mikor kapom meg a terméket ha jeleztem, hogy a termék nem működik? Munkanapokon 48 órán belül feldolgozzuk a kérésedet és 1-2 napon belül cserecsomaggal megkapod a terméket.
Akkor is kicserélik a terméket, ha azon mechanikai sérülés van? A termék jótállásának megfelelően tudjuk kicserélni a terméket. Mechanikai sérülésre nem vonatkozik se a garancia se a jótállás.
Mi történik akkor, ha az áru már nem áll rendelkezésre? Amennyiben nincs raktáron a termék akkor visszafizetjük a termék árát és a termékcsere garancia díját is.
Mikortól lehet az azonnali cserét igénybe venni? A csere a megvásárolt termék átvétele után érvényesíthető.
Meg lehet vásárolni később is az Azonnali termékcsere garancia szolgáltatást? Csak az adott vásárláskor tehető kosárba, később már nem igényelhető
A gyerek kinőtte a fülbevalót, kicserélhetem nagyobbra? A vásárolt terméket csak ugyanarra a termékre lehet kicserélni.
db
A terméket már nem forgalmazzuk és nem helyezhető kosárba. Hasonló termékeinkhez kattintson a tovább gombra. Tovább
A termék kiszállítása 50000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.
Fizetés:
Utánvét, Banki előreutalás
,
Bankkártyás fizetés
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Garancia:
30 napos pénzvisszafizetési garancia
Beletesszük a kosárba...
Mire ajánljuk
Meglepetés-ajándéknak
Anyudnak
Anyák napjára szépséges ajándék lehet!
A legkedvesebb nagyinak
Hétköznapra
Különleges alkalmakra
A legjobb nővérnek
A legmenőbb nagynéninek
Kedvenc tanárodnak
Szülinapi ajándéknak
Leírás
Nem csak romantikusoknak ajánljuk ezt az elegáns gömb fülbevalót. Akár ajándékot keresel egy különleges valakinek, akár saját ruhatáradat szeretnéd felfrissíteni egy ragyogó kis új ékszerrel, erős a gyanúnk, hogy talán éppen jó helyen jársz...! ;)
Ha nem megfelelő valami miatt.. vissza kapom a pénzt?
Igen!Ha megkapod és nem tetszik, majd postafordultával visszaküldöd akkor visszafizetjük az összeget.