Meghibásodás esetén ne habozz, jelezd nekünk és ha a szolgáltatást megrendelted akkor azonnal kicseréljük.
A hibabejelentés után a terméket jótállás és garanciabeváltás esetén 15 munkanap alatt vizsgáljuk meg és javítjuk. A hibás termék javítása több napot is igénybe vehet. Ha ezt el szeretnéd kerülni akkor érdemes a szolgáltatást igénybe venned, mert akkor 2 nap alatt cseréljük a terméket.
A megvásárolt azonnali termékcsere szolgáltatás egy adott termékhez tartozik. Több termék azonnali cseregaranciára nem váltható be. Válaszd ki a terméket, és add hozzá a szolgáltatást a kosaradhoz.
Miután kifizetted a szolgáltatást, a jótállási időszak alatt bármikor igénybe veheted azt.
Indítsd el a reklamációt emailben az info@agrianna.hu címen és 48 órán belül feldolgozzuk a kérésedet és, amennyiben a feltételeknek megfelelő akkor kicseréljük azonnal a terméket és cserecsomaggal megkapod az újat.
A szolgáltatás a termék árától függ ezért a díj változó lehet. Az ár a legtöbb esetben 12%-át teszi ki a termék árának de vannak fix értékűek is. Az érték a kosárba helyezett értékkel lesz egyenlő később nem változik.
A szolgáltatás az adott termékekhez tartozó jótállási törvényeknek megfelelő időre vonatkozik. 10 000 Forint -100 000 Forint összegű eladási ár esetén 1év, 100 001 Forint – 250 000 Forint összegű eladási ár esetén 2 év, 250 001 Forint összegű eladási ártól 3 év.
A szolgáltatás az adott termékeknél a kosár melletti csekkbox bejelölésével és kosárba helyezésével majd annak fizetésével vehető igénybe.
Mikor kapom meg a terméket ha jeleztem, hogy a termék nem működik?
Munkanapokon 48 órán belül feldolgozzuk a kérésedet és 1-2 napon belül cserecsomaggal megkapod a terméket.
Akkor is kicserélik a terméket, ha azon mechanikai sérülés van?
A termék jótállásának megfelelően tudjuk kicserélni a terméket. Mechanikai sérülésre nem vonatkozik se a garancia se a jótállás.
Mi történik akkor, ha az áru már nem áll rendelkezésre?
Amennyiben nincs raktáron a termék akkor visszafizetjük a termék árát és a termékcsere garancia díját is.
Mikortól lehet az azonnali cserét igénybe venni?
A csere a megvásárolt termék átvétele után érvényesíthető.
Meg lehet vásárolni később is az Azonnali termékcsere garancia szolgáltatást?
Csak az adott vásárláskor tehető kosárba, később már nem igényelhető
A gyerek kinőtte a fülbevalót, kicserélhetem nagyobbra?
A vásárolt terméket csak ugyanarra a termékre lehet kicserélni.
Elcsépelt közhely, hogy a négylevelű lóhere szerencsét hoz.
Igen ám, de mi van, ha mégis?
Mélyreható kutatások és széleskörű tesztek nem bizonyítják ugyan, hogy így lenne, de mi mégis hiszünk benne.
Miért? Mert elég egyetlen pillantást vetni erre a csodálatosan aranyos négylevelű lóhere fülbevalóra ahhoz, hogy tudjuk: egy ilyen csillogó apróság nem hozhat mást, csakis szerencsét.
A maximális hatásfok érdekében kéretik éjjel-nappal hordani!
Egyéb jó tulajdonságok: garantáltan semlegesíti az úton előtted átfutó fekete macskák hatását! Péntek 13-án viselve is védve leszel minden rossztól és ártástól. Ha pedig egy madár rád találna pottyantani egyet, miközben ezt a fülbevalót viseled - hát, ebben az esetben elkerülhetetlenül hatalmas szerencse fog érni! ;)
Ha nem jó a méret, akkor visszavesszük a terméket és választhatsz másikat, vagy küldünk nagyobbat.
Szöveg betöltése kérlek várj...